El utan sladdar? Jaaaa!

I ??ratal har jag varit nerv??s p?? alla de d??r elsladdarna som f??rfular milj??n och ??ter utrymme p??, under och bakom skrivbordet. ???Jag vill ha tr??dl??s el!??? ylar jag ??? och folk tittar medlidsamt p?? mig och s??ger ???S??nt finns inte, flicka lilla???… Men de har fel. Tr??dl??s el finns! Kolla in TED Talks fantastiska video (ca 10 minuter p?? l??ttfattlig engelska) och kom sen och f??rs??k l??ta nedl??tande n??r jag s??ger ???Jag ska ha tr??dl??s el!???

Kommentera

