Avd. korniga bloggar

Media_httpfarm4static_njcwh

Jag prenumererar p?? 102 bloggar via RSS (Google Reader ??r ett utm??rkt redskap f??r s??nt). En del har h??ngt med l??nge, andra f??ljer jag en kortare tid, tills jag tr??ttnar p?? dem och raderar dem ur prenumerationslistan. En av dem som jag ofta funderar p?? om jag ska ta bort, men som ??nd?? alltid f??r bli kvar ??r Faces in Places ??? en blogg d??r folk helt enkelt postar bilder p?? saker som ser ut som ett ansikte.

?? ena sidan ??r det kul att inse att man kan hitta ansiktsliknande drag i n??stan vad som helst, bara man ser p?? r??tt s??tt, men ?? andra sidan… duh?

Det ??r s?? meningsl??st att det p?? n??got s??tt blir roligt. Kolla sj??lv p??:
http://facesinplaces.blogspot.com/

Gott nytt ??r, f??rresten!

Kommentera

