Avd. bloggar som jag gillar utan att riktigt fatta varf??r

Media_http1bpblogspot_rsdzs

Den h??r bloggen har jag snavat ??ver ett par g??nger nu, fr??mst n??r jag har varit p?? jakt efter termer som r??r kl??desplagg som anv??ndes f??rr i v??rlden.

Ung farbror ??r precis vad det l??ter som: en ung, studerande kille som har sn??at in p?? 20-talsmodet. Det ??r fl??rdfullt, men p?? sitt eget konsekventa s??tt.

F??r en tid sedan m??ste Farbror b??rja filtrera kommentarerna p?? sin blogg, tydligen f??r att hans grej ??r mer ??n vad somliga inskr??nkta webbtroll klarar av (vilka t??ntar det finns, allts??!). Trots att 20-talsstuk inte alls ??r min tekopp kan jag inte l??ta bli att k??nna respekt f??r den h??r killen. Han g??r sin grej och han st??r f??r det. Dessutom skriver han bra.

Bonus: Farbror har b??rjat tillverka hattar. Jag skulle aldrig b??ra en, f??r den huvudbonad som skulle passa mig ??r inte uppfunnen. Men visst k??nner jag ??nd?? igen en snygg hatt n??r jag ser en.

Kommentera

