Mera mat, nu n??stan kannibalistisk

Media_httpwwwthecooks_jcaua

N??r jag b??rjade med den h??r bloggen svor jag p?? att den inte ska handla om mat och recept.

Det f??r jag nu verkligen ??ta upp, f??r det har visat sig att det finns allt f??r mycket lustigt i matv??g i webbv??rlden. Som detta: en beskrivning p?? hur man tillverkar Apple-Jesus Steve Jobs huvud i mozzarella ??? med l??mpliga f??rslag p?? snacks att ??ta till.

Det sista receptet p?? webbsidan som vi hittade Jobs p?? g??r ut p?? att man sm??lter ner det stackars mozzarellahuvudet. Det t??nker jag ??tminstone inte testa.

Ifall ni nu skulpterar er ett Jobshuvud och l??ngsamt tuggar i er det kan ni ju sedan fundera p?? hur det kommer sig att det k??nns helt begripligt att g??ra Jobs huvud i mozzarella, medan ingen n??gonsin (vad jag vet) har gjort ett Bill Gates-huvud, ens i Edamerost?

Kommentera

